موضوع رویداد

رویداد علمی و تکنولوژی

برگزاری رویداد، راه هوشمندانه‌ای برای جذب مشتری جدید و تشکر از مشتری‌های قبلی است. این نکات به شما کمک می‌کنند که راحت‌تر به هدف خود برسید. راهی بسیار مناسب برای جلب توجه مشتریان جدید، تحکیم ارتباط با مشتریان قبلی است.

  • علمی
  • تکنولوژی
  • فن بیان
  • درآمدزایی

سخنرانی
تشکیل اتاق فکر

برگزاری رویداد، راه هوشمندانه‌ای برای جذب مشتری جدید و تشکر از مشتری‌های قبلی است. این نکات به شما کمک می‌کنند که راحت‌تر به هدف خود برسید. راهی بسیار مناسب برای جلب توجه مشتریان جدید، تحکیم ارتباط با مشتریان قبلی است.

  • راهکارها
  • همفکری
  • طوفان فکری
  • هوشمندی

ما برای رضایت شما چه میکنیم؟

اعلام رضایت حاضرین و شرکت کنندگان

٩٣شرکت کنندگان
٣٢٠+رضایت
١٨٠+شرکای تجاری
٩٣مدعوین

نظرات مدعوین و شرکت کنندگان

مجتبی نظرلو
مدیر
در روز مراسم، تا جایی که می‌شود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکرده‌اید.
مریم محمودی
مدیر انجمن
در روز مراسم، تا جایی که می‌شود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکرده‌اید.
محمد بابان
شرکت کننده
در روز مراسم، تا جایی که می‌شود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکرده‌اید.
عاطفه شکری
مدیر کسب و کار
در روز مراسم، تا جایی که می‌شود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکرده‌اید.

چه کسانی؟

اعضای گروه

دکتر محمد رضایی

مدیر انجمن

محمد محمودی

دکترای کسب و کار

دکتر  بیژن بهرامی

صاحب کسب و کار

مشاوره رایگان

با ما تماس بگیرید و ۲۰ ٪ تخفیف بگیرید

۰۲۱۳۳۲۴۳۵۶