عوض کردن متن دکمه « افزودن به سبد خرید»

Step 1
اکسترا
خطای the_content یک خطای رایج حین کار با المنتور است که بخاطر عدم بروزرسانی المنتور، قالب و یا تداخل افزونه ها بوجود می آید.برای رفع خطای the_content در حین استفاده از المنتور، مراحل زیر را انجام دهید.

۱.بروزرسانی قالب و افزونه های ضروری

از بروز بودن قالب، افزونه مکمل اکسترا، هسته اصلی وردپرس مطمئن شوید.
اگر هر یک از موارد فوق بروز نبودند حتما بروزرسانی را انجام دهید.

آخرین نسخه قالب و افزونه مکمل اکسترا را میتوانید از پنل کاربری خود در راستچین > محصولات خریداری شده > اکسترا دریافت کنید.

برای بررسی وضعیت بروز بودن هسته اصلی وردپرس از پیشخوان > بروزرسانی میتوانید اقدام کنید و اگر نسخه جدیدی برای وردپرس موجود شده بود از همین قسمت بروزرسانی را انجام دهید.


مراحل بروز رسانی المنتور :
در داشبورد وردپرس خود، به افزونه ها > همه افزونه ها بروید.
به دنبال المنتور بگردید و اگر دکمه بروزرسانی را در کنار آن مشاهده کردید، روی آن کلیک کنید تا آخرین نسخه نصب شود.
به روز نگه داشتن المنتور سازگاری با وردپرس و سایر افزونه ها را تضمین می کند و احتمال خطا را کاهش می دهد.

۲. افزونه های غیر ضروری را غیرفعال کنید

تداخل افزونه ها یکی از رایج ترین دلایل بروز خطای the_content  است. افزونه‌های غیرضروری یا ناسازگار آنها با وردپرس و المنتور ممکن است در عملکرد المنتور اختلال ایجاد کنند.
مراحل عیب یابی افزونه مشکل دار:

تمامی افزونه ها را از پیشخوان > افزونه ها غیر فعال کنید و فقط افزونه مکمل اکسترا و المنتور و مدیریت لایسنس راستچین فعال بمانند و سپس کش مرورگر را پاک کنید.

اگر خطا ناپدید شد، به این معنی است که یکی از افزونه های غیرفعال شده باعث ایجاد مشکل شده است.
افزونه ها را یک به یک دوباره فعال کنید و بعد از هر فعال سازی چک کنید که آیا مجدد خطای the_content  را مشاهده میکنید یا خیر.
اگر پس از فعال سازی یک افزونه مشکل مجدد بوجود آمد نشان میدهد که آن افزونه مشکل داشته است و موجب خطای the_content  شده است.
آن افزونه را غیر فعال کرده و با پشتیبانی افزونه در ارتباط باشید و یا برای آن جایگزینی پیدا کنید.

۳. از قالب پیش فرض وردپرس استفاده کنید

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، قالب پیش فرض وردپرس را فعال کنید و کش مرورگر را پاک کنید و تست بگیرید. اگر مشکل با پوسته پیش‌فرض حل شد و مشکلی وجود نداشت، برای راهنمایی بیشتر و حل مشکل با پشتیبانی قالب اکسترا خود تماس بگیرید.