ما
برنامه ساختیم و آن را به موفقیت
خواهیم رساند
استارت آپ ها به طور معمول توسط موسس یا بنیانگذاران شروع می شوند که راهی برای حل یک مشکل دارند. بنیانگذار یک استارتاپ ، اعتبار سنجی بازار را با مصاحبه مشکل ، مصاحبه با راه حل و ساختن یک محصول با حداقل سود (MVP) ، یعنی نمونه اولیه ، شروع می کند تا مدل های تجاری خود را توسعه و اعتبار دهد. روند راه اندازی می تواند مدت زمان طولانی را بگذراند ، و از این رو تلاش پایدار لازم است. به دلیل بالا بودن نرخ شکست و نتایج نامشخص ، ادامه تلاش برای بلند مدت به ویژه چالش برانگیز است.
- بهینه سازی موتور جستجو
- بازاریابی موتور جستجو
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی رسانه های اجتماعی
اعضای تیم
ما
جین کارتر توسعه دهنده
جو لی وو مدیرعامل
آماندا پترسون توسعه دهنده
مارک اسمیت مدیر
نتایج ما
کارآفرینی به کلیه مشاغل جدید ، از جمله خود اشتغالی و مشاغل که هرگز قصد بزرگ شدن یا ثبت نام شدن ندارند ، اشاره دارد ، در حالی که شرکت های نوپا به مشاغل جدیدی اشاره دارند که قصد دارند فراتر از بنیانگذار انفرادی رشد کنند ، دارای کارمند باشند و قصد رشد بزرگ دارند.
حامیان ما
آنها با قلب مهربان ما و تیم ما را حمایت می کنند