10 محصول برتر در روز نخست


شما ممکن است بدانید که فیلم های پیکسار معادن طلائی عید پاک هستند. استودیو انیمیشن به طور معروف خود ارجاعی است – الهام بخش، به عنوان مثال، یک نظریه فن دقیق که نشان می دهد که تمام فیلم ها در همان جهان وجود دارد.

اما فیلم های پیکسار نیز پر از ارجاعات اپل هستند. بله، شرکت فناوری.

چرا اپل؟ تعجب میکنید خوب، موفقیت عظیم پیکسار اغلب به استیو جابز، صاحب سابق و مدیر اجرایی پیکسار اعتبار می بخشد.

جکس پیکسار از لوکاسفیلم در سال 1985 پس از خروج از اپل، خریداری شد و بزرگترین سهامدار این استودیو بود تا زمانی که در سال 2006 به دیزنی فروخته شد. جابز در اواخر سال 1997 به عنوان مدیرعامل اپل به عقب برگشت، اما موقعیت خود را در پیکسار حفظ کرد فروش. اظهارات فیلم پیکسار در مورد اپل، احتمالا به عنوان میراث تکنولوژی جک و موفقیت وی استودیو را به ارمغان آورده است.

ما از طریق اینترنت جستجو کردیم و از طریق پیکسار شگفت زده شدیم تا برخی از ارجاعات اپل در صفحات فیلم پیکسار را پیدا کنیم. از ندرت ظریف به کاملا در چهره شما، این پنج برجسته ترین اپل اشاره دارد.

1. آموزش نصب قالب اکسترا

هنگامی که مایک وازوکی یک مجله را جشن می گیرد که کسب و کار جدید خود را با جیمز سالیوان جشن می گیرد، شما می توانید یک تبلیغ برای یک کامپیوتر در پشت پوشش ایجاد کنید. شعار تبلیغ می گوید: “ترساندن متفاوت،” چرخش بر روی شعار اپل، “فکر می کنم متفاوت است.”

کمپین “فکر می کنم متفاوت” اپل در سال 1997 راه اندازی شد، همان سال جابز بازگشت به اپل به عنوان مدیر عامل شرکت.

2. طراحی منحصر بفرد

همانطور که آندرو استنتون، مدیر Wall-E، در یک مصاحبه سال 2008 به مصاحبه CNN Money گفت، EVE به نظر می رسد مانند یک محصول اپل است.

از CNN Money:

“تماس از Stanton به جابز در سال 2005 منجر به جانی من، گورو طراحی پشت صحنه اپل، رانندگی از طریق خلیج سانفرانسیسکو به دفتر مرکزی انبار تبدیل تبدیل شده به اکسترا برای صرف یک روز مشاوره در نمونه اولیه ایو.”

3. مک در سرزمین مرده ها وجود دارد

در کوکو، زمانی که ماما مادلادا تلاش می کند دریابید چرا او نمی تواند سرزمین مرده را ترک کند تا به خانواده اش بیاید، کارمند کمک او از کامپیوتر مکینتاش برای دیدن او استفاده می کند.

طبق گفته Pixar Wikia، رایانه احتمالا نخستین مدل کامپیوتری اپل است، مکینتاش 128K که طبق گفته Wired در سال 1984 راه اندازی شد. مسابقه ای که توسط اپل حمایت می شود به نام Mac iCar شناخته می شود. این کمتر از اشاره به اپل نسبت به پیکسار جیغ است، “هی، آیا می دانستید که ما به اپل ارتباط داریم؟” ما از طریق اینترنت جستجو کردیم و از طریق پیکسار شگفت زده شدیم تا برخی از ارجاعات اپل در صفحات فیلم Pixar را پیدا کنیم. از ندرت ظریف به کاملا در چهره شما، این پنج برجسته ترین اپل اشاره دارد. مسابقه ای که توسط اپل حمایت می شود به نام Mac iCar شناخته می شود. این کمتر از اشاره به اپل نسبت به Pixar جیغ است.

 

4. Holley Shift برنامه های کاربردی Mac را به خوبی طراحی می کند

فین مک مایسایل توضیح می دهد که Cover Holley Shiftwell طراحی برنامه های آیفون است. چگونه ماشین می تواند از یک برنامه تلفن استفاده کند؟ چه کسی می داند.

طبق گزارش واشنگتن پست، تنها سه سال قبل از انتشار خودرو 2، فروشگاه App اپل 10 سال پیش عرضه شد. ما از طریق اینترنت جستجو کردیم و از طریق پیکسار شگفت زده شدیم تا برخی از ارجاعات اپل در صفحات فیلم Pixar را پیدا کنیم. از ندرت ظریف به کاملا در چهره شما، این پنج برجسته ترین اپل اشاره دارد. واشنگتن پست، تنها سه سال قبل از انتشار خودرو 2. ما از طریق اینترنت از طریق اپل جستجو کردیم تا برخی از واضح ترین اپلین ها را پیدا کنیم.

 

5. اپل در ماشینها یک مسابقه را حمایت می کند

مسابقه ای که توسط اپل حمایت می شود به نام Mac iCar شناخته می شود. این کمتر از اشاره به اپل نسبت به پیکسار جیغ است، “هی، آیا می دانستید که ما به اپل ارتباط داریم؟”

شماره مسابقه مک ایکار نیز 84. همانطور که در بالا ذکر شد، سال 1984 سال تولید اولین کامپیوتر شخصی خود یعنی Macintosh 128K است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *