بازی جدید ارائه می دهد یک Satirical Take On Brexit


به طور معمول این نوع شایعات نادیده گرفته می شود، به خصوص با سر و صدای کمی از سونی. با این حال، Thong به درستی PS4 Slim و PS4 Pro را پیش بینی کرد. ارزش سخنان او را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از تحلیل گران، یک دیدگاه جایگزین اما کاملا غیر متضادی ارائه داده است. Michael Pachter معتقد است PS5 در سال 2019 راه اندازی خواهد شد و با بازی های PS4 Pro سازگار است. پچتر معتقد است که سونی در حال پیش از عرضه سخت افزار جدید، در حال ظهور اشباع 4K تلویزیون در خانواده های مصرف کننده است.

پلیاستیشن 5 به سادگی باید سازگاری به عقب را ارائه کند تا تمامی بازی های PS4 بر روی دستگاه کار کنند.

انتظار می رود که این موضوع در سال 2018 بیفتد. این یک 2019 تا 2020 است اما احتمالا سال 2019 است. احتمالا سونی احتمالا زمان آن را بهتر می کند، زیرا در حال فروش 4K تلویزیون در بازار ایالات متحده آمریکا است. و 35٪ در سایر نقاط جهان. باز هم، بدون هیچ گونه اطلاعیه، ما نمی توانیم به طور کامل بررسی کنیم که چه چیزی از PlayStation 5 از نظر سخت افزاری شبیه خواهد بود. با این وجود، ما می توانیم نگاهی به رقابت ها ببریم و ببینیم که چگونه سونی رقابت خواهد کرد.

نگاهی به Xbox One X می اندازیم. این پردازنده دارای یک پردازنده 8 هسته ای 2.3 گیگاهرتزی است که با 12 گیگابایت حافظه GDDR5 همراه است و یک پردازنده گرافیکی با 40 واحد محاسبه ای در 1172 مگاهرتز کار می کند. در شرایط نامعلوم، این یک بازی کامپیوتری با واسطه 2017 است، اما با تعداد بسیار زیادی نرم افزار و سخت افزارهای هوشمندانه ای که می تواند حداکثر عملکرد را از آن خارج کند.

  • CPT 2.3 GHz
  • Ram 12GB GDDR5
  • GPU sporting 40 compute units
  • 4k TV Supports

هر دو Xbox One X و PS4 Pro، به عنوان آنها کنسول های نسل بعدی کامل نیست، بازی تمام ایکس باکس و PS4 فعلی و آینده به ترتیب، اما با بهبود در بازی در کنسول های پایه.

پلی استیشن 5 به سادگی باید سازگاری به عقب را ارائه کند تا تمامی بازی های PS4 بر روی دستگاه کار کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *