ربات صنعتی

(1 بررسی مشتری)

440,000 هزار تومان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

قالب وردپرس حمل و نقل کالا 48
برنداکسترا
کد محصولSKU_99
وضعیت94 عدد در انبار
برچسبها, ,
دسته بندی ها
ارسال رایگان برای تمامی سفارشات بالای 100 هزار تومان
14 روز بازگشت و بازپرداخت آسان
شامل مالیات و گمرک می شود

معاون شخصی شما

به نسل بعدی کمک های فراگیر با ربات معاون ما آینده خوش آمدید. با هوش مصنوعی پیشرفته، این همراه رباتیک به عنوان معاون شخصی شما عمل می کند، به طور بی وقفه در روال روزانه شما تجسم می یابد تا به بهره وری و راحتی کمک کند. آیا نیاز به کمک در برنامه ریزی، سازماندهی، یا به سادگی یک گفتگوی دوستانه دارید، ربات معاون آینده ما همیشه در خدمت شماست، از ترجیحات شما یاد می گیرد و با گذشت زمان به نیازهای شما تطبیق می یابد.

مدیریت خانه بی درنگ

با وداع با وظایف مبتذل و سلام به آزادی جدید با ربات معاون آینده ما. با توانایی حرکت چابک و دست های مهاری، به سهولت در منزل شما حرکت می کند، وظایف خانه را با کارایی و دقت مدیریت می کند. از تمیزکاری و نظم دادن تا مدیریت دستگاه های هوشمند خانه و حتی کمک در آماده سازی غذا، این ربات روشی را برای حفظ فضای زندگی شما بهبود می بخشد و به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر روی آنچه واقعاً مهم است می دهد.

مرکز سرگرمی فردا

اما ربات معاون آینده ما بیش از یک معاون عملی نیست – این همچنین درگاهی به سرگرمی و ثروت بی پایان است. با رابط کاربری بصری و ارتباط بی درنگ، به مرکز سرگرمی شخصی شما تبدیل می شود، موسیقی، اخبار، و تجربیات واقعیت مجازی مستغرق را به دستور شما پخش می کند. آیا شما پس از یک روز طولانی استراحت می کنید یا به دنبال الهام برای ماجرای بعدی خود هستید، این ربات سرگرمی را به زندگی به شکلی که هرگز فکر نمی کردید ممکن است، زنده می کند.

امروز با ربات معاون آینده ما آینده را تجربه کنید. دنیایی را که فناوری برای شما کار می کند، دریافت کنید، شما را برای دستیابی بیشتر، زندگی بهتر، و آزاد کردن پتانسیل کامل فردا قدرت دهید.

توضیحات تکمیلی

وزن1 کیلوگرم
ابعاد69 × 64 × 67 سانتیمتر
سال ساخت

2024

راهنمای محصول

موجود در بسته بندی

قابل استرداد

تا 14 روز

1 دیدگاه برای ربات صنعتی

  1. Avatar for admin

    آناهیتا خسروی

    بسیار عالی، از حمایت صمیمانه و بهترین محصول شما بسیار متشکرم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

المقاسالولايات المتحدةأوروباامارات
XS28-3027-2934-36
S30-3229-3136-38
M32-3331-3338-40
L33-3433-3640-44
XL34-3836-4044-48
XXL38-4840-4448-50
الأسئلة الشائعة
  • ما طرق الدفع التي تقبلونها؟

    نحن نقبل طرق دفع متنوعة، بما في ذلك بطاقات الائتمان/الخصم، باي بال، والتحويلات البنكية لراحتك.

  • هل تقدمون الشحن الدولي؟

    نعم، نحن نقدم الشحن الدولي للعديد من البلدان. يرجى التحقق من صفحة معلومات الشحن لدينا للحصول على تفاصيل الوجهات المتاحة وأسعار الشحن.

  • كيف يمكنني تتبع طلبي؟

    بمجرد شحن طلبك، ستتلقى رقم تتبع عبر البريد الإلكتروني. يمكنك استخدام هذا الرقم لتتبع حالة تسليم الحزمة الخاصة بك على موقعنا الإلكتروني أو من خلال بوابة تتبع شركة الشحن.

  • ما هي سياسة الإرجاع الخاصة بكم؟

    نحن نقدم سياسة إرجاع بدون متاعب. إذا لم تكن راضيًا عن مشترياتك لأي سبب، يمكنك إعادتها خلال 30 يومًا لاسترداد كامل المبلغ أو التبادل. يرجى الاطلاع على صفحة الإرجاع لدينا للحصول على تعليمات مفصلة.

  • هل منتجاتكم مشمولة بالضمان؟

    نعم، تأتي معظم منتجاتنا مع ضمان من الشركة المصنعة ضد العيوب في المواد والتصنيع. تختلف مدة وشروط الضمان حسب المنتج، لذا يرجى التحقق من وصف المنتج أو الاتصال بفريق دعم العملاء لدينا للحصول على تفاصيل محددة.

حمل و نقل و جابجایی

تمام زمان‌های تخمینی ارسال علاوه بر زمان‌های پردازش است، برای سفارش‌هایی که قبل از ساعت 6:30 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه ارسال می‌شوند، تحویل روز بعد را ارائه می‌کنیم. سفارش هایی که بعد از این زمان ثبت شوند، ظرف دو روز کاری تحویل داده می شوند. این شامل شنبه، یکشنبه و تعطیلات نمی شود. ما مسئولیتی در قبال هزینه های گمرکی مربوط به سفارشات بین المللی نداریم. ما نمی‌توانیم عوارض را قبل از تحویل سفارش خود محاسبه کنیم، و توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با گمرک محلی خود تماس بگیرید. در صورت امتناع از این هزینه ها، هزینه حمل و نقل مسترد نخواهد شد.

الشحن
  • ارسال رایگان به مقصد بالای 100 دلار
  • اروپا 1 – 3 روز رایگان
  • ایالات متحده 4 تا 6 روز رایگان
  • آسیا 3 – 6 روز رایگان
  • آفریقا 5 تا 7 روز رایگان
  • استرالیا 3 تا 5 روز رایگان

بازگشت و بازپرداخت

ما یک سیاست بازگشت 14 روزه داریم، به این معنی که شما 14 روز پس از دریافت کالای خود فرصت دارید تا درخواست بازگشت بدهید. برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالا باید در همان شرایطی باشد که شما آن را دریافت کرده‌اید، استفاده نشده و در بسته‌بندی اصلی خود باشد. همچنین به تایید سفارش، شماره سفارش یا مدرک خرید نیاز دارید. ما به محض دریافت و بررسی بازگشت شما به شما اطلاع می دهیم و به شما اطلاع می دهیم که آیا بازگشت شما تایید شده است یا خیر. در صورت تایید، مبلغ به طور خودکار به روش پرداخت اصلی شما بازپرداخت خواهد شد. لطفاً به یاد داشته باشید که پردازش و بازپرداخت مبلغ شما ممکن است مدتی طول بکشد تا بانک یا شرکت کارت اعتباری شما.

1 دیدگاه برای ربات صنعتی

  1. Avatar for admin

    آناهیتا خسروی

    بسیار عالی، از حمایت صمیمانه و بهترین محصول شما بسیار متشکرم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *