سخنرانی
تشکیل اتاق فکر
برگزاری رویداد، راه هوشمندانهای برای جذب مشتری جدید و تشکر از مشتریهای قبلی است. این نکات به شما کمک میکنند که راحتتر به هدف خود برسید. راهی بسیار مناسب برای جلب توجه مشتریان جدید، تحکیم ارتباط با مشتریان قبلی است.
- هوشمندی
- طوفان فکری
- همفکری
- راهکارها
ما برای رضایت شما چه میکنیم؟
اعلام رضایت حاضرین و شرکت کنندگان
93شرکت کنندگان
320+رضایت
180+شرکای تجاری
800مدعوین
نظرات مدعوین و شرکت کنندگان
احسان گلزار
مدیر شرکت
در روز مراسم، تا جایی که میشود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکردهاید.
محمد بابان
شرکت کننده
در روز مراسم، تا جایی که میشود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکردهاید.
مریم محمودی
مدیر انجمن
در روز مراسم، تا جایی که میشود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکردهاید.
مریم محمودی
مدیر انجمن
در روز مراسم، تا جایی که میشود از قبل آماده باشید، اما این را هم بپذیرید که احتمالا برای همه اتفاقات پیش بینی نشده، برنامه ریزی نکردهاید.