برای نصب، فعال سازی قالب و درون ریزی دمو پشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

_

سوالات متداول کاربران

_
_

دموها

_
1
دمو را چگونه ویرایش کنم؟

به دو بخش در نظر گرفته برای این موضوع مراجعه کنید. یکی ویدئوهای آموزشی و دیگری آموزش آنلاین ویرایش دموها.

2
درون ریزی از سایر دموها (مقدمه)

سوال اینجاست که آیا امکان درون ریزی از سایر دموها وجود دارد؟ و پاسخ مثبت است. اما باید اصولی پیش رفت که در مورد بعدی توضیحات لازم ارائه شده است.

3
درون ریزی از سایر دموها

این بخش در حال تکمیل می باشد

  • اسلایدر رولوشن:اگر قصد دارید از اسلایدر سایر دموها استفاده کنید، کافیست از تنظیمات قالب>درون ریزی دمو، دموی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه گزینه های درون ریزی به صورت چک باکس می باشد این امکان وجود دارد تیک سایر گزینه ها را بردارید و فقط اسلایدر را درون ریزی کنید. برای ذخیره اسلایدرها روی کامپیوتر خود به سوال “درون ریزی دستی دموها” در پایین همین سوال مراجعه نمایید.
  • تنظیمات قالب: تنظیمات قالب بصورت یکتا قابل درون ریزی می باشد. یعنی اگر تنظیمات یک دمو را درون ریزی کرده باشید و قصد داشته باشید تنظیمات جدیدی درون ریزی کنید، تنظیمات قبلی از بین می رود.
  • محتوا: درون ریزی محتوای سایر دموها در حال حاضر به سادگی موارد بالا نیست و ممکن است تداخل پیش بیاورد. با این حال برای درون ریزی محتوای یک دموی دیگر، ابتدا به پیشخوان > برگه ها مراجعه کنید و برگه هایی که از دموی قبلی درون ریزی شده بهمراه نامک آنها تغییر نام دهید. مثلا برگه خانه با نامک home را به خانه 1 و home1 تغییر دهید. بعد از پیشخوان>درون ریزی> دموی جدید مد نظر، تیک گزینه محتوا و رسانه را فعال بگذارید و مابقی موارد را غیرفعال نمایید.
4
تعویض کلی دمو

اگر قصد دارید دموی نصب شده را تعویض کنید. بهترین کار این می باشد که ابتدا وردپرس خود را با افزونه وردپرس ریست کنید. (آموزش ریست وردپرس) توجه داشته باشید این برای زمانی می باشد که تنظیماتی انجام نداده اید، چون با ریست کردن وردپرس، محتوای سایت شما به کلی حذف خواهد شد. فایل افزونه ها و قالب در هاست باقی می ماند و کافیست افزونه و قالب را مجدد فعال کنید و دموی مورد نظر خود را درون ریزی کنید.

5
تغییر یا حذف متن کپی رایت

برای ویرایش یا حذف متن کپی رایت پیش فرض:
© کپی رایت 2019 قالب اکسترا. راستچین سازی توسط سان کد
به تنظیمات قالب>پاورقی>نوار پایین پاورقی
مراجعه نمایید.

_

افزونه های جانبی

_
1
افزونه های پرمیوم - ویژوال کامپوزر و رولوشن اسلایدر

سوال: افزونه ویژوال کامپوزر یا رولوشن اسلایدر در سایت من فعال (اکتیو یا رجیستر و …) نیست! چگونه فعال کنم؟ (آیا نیاز به فعالسازی هست؟)

پاسخ: دو افزونه ویژوال کامپوزر و رولوشن اسلایدر افزونه های مکمل قالب اکسترا می باشد.
افزونه های ویژوال کامپوزر و رولوشن اسلایدر دو افزونه پرفروش و پرطرفدار در دنیا می باشند که طراحان لایسنس نامحدود این افزونه ها را دریافت می کنند و در قالب قرار می دهند.
توجه: در این افزونه ها برخی امکانات به صورت پرمیوم می باشد یعنی فقط در صورتی که نسخه پرمیوم را خریداری کنید ویژگی های بیشتری در اختیار شما می گذارند.
معمولا کاربران نیازی به خرید و استفاده از نسخه های پرمیوم ندارند چرا که امکانات موجود در نسخه ارائه شده همراه با قالب ها مکفی است اما اگر امکانات پیشرفته ای نیاز دارید باید نسخه پرمیوم افزونه ها را از مارکت های معتبر مثل سایت راستچین خریداری نمایید.

2
فارسی سازی زبان افزونه Slider Revolution نسخه 6.2.1 به بعد

در نسخه های قبلی افزونه رولوشن اسلایدر با فارسی بودن زبان پیشخوان، افزونه هم به صورت خودکار ترجمه فارسی سان کد را نمایش می داد. اما از نسخه 6.2.1 به بعد باید از تنظیمات افزونه به صورت زیر زبان را به فارسی تغییر دهید.

نتیجه پس از ریلود یا بارگیری مجدد صفحه:

3
افزونه فرم تماس 7

فرم های تماس موجود در قالب اکسترا با افزونه فرم تماس 7 ساخته شده این افزونه از تاریخ شمسی پشتیبانی نمی کند.
افزونه فرم تماس 7 یک افزونه عمومی و رایگان موجود در مخزن وردپرس می باشد که به طور خودکار می توانید از پیشخوان خود بروزرسانی ها را انجام دهید.
آموزش های زیادی در خصوص این افزونه به زبان فارسی موجود می باشد که کافیست درمورد آن جستجو کنید …
در صورتی که به امکانات پیشرفته تری برای فرم سازی نیاز دارید، پیشنهاد ما استفاده از افزونه گراویتی فرم می باشد.

_

بروزرسانی

_
1
بروزرسانی دستی قالب

آخرین نسخه قالب و افزونه ها را از پیشخوان سایت راستچین دانلود نمایید: برای دریافت کلیک کنید
در هاست از پوشه wp-content سپس پوشهthemes  پوشه Xtra  را حذف کنید و فایل جدید قالب (متناسب با نسخه php هاست خود) را آپلود و از حالت فشرده خارج کنید(همین عمل را درباره نسخه child قالب نیز انجام دهید). همچنین در این نسخه افزونه های codevz plus و revslider و js_composer  هم باید از طریق هاست مانند قالب فایل ها را جایگزین کنید.(افزونه ها در هاست در پوشه wp-content  سپس در پوشه plugins قرار دارد.)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *